משלוח חינם בהזמנות מעל 250 ש״ח

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

כיצד מתבצע המשלוח?

  • משלוח עד הבית עם שליח, בעלות של 29 ₪
    הדרך הקלה לקבלת מוצרים שקנית אצלנו, ההזמנה תגיע עד אלייך – לביתך או למקום העבודה.
    המסירה תבוצע עד 3 ימי עסקים ועד סוף יום העסקים ולאחר תיאום מול הלקוח.
    משלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים יתבצעו עד 5 ימי עסקים.
    בתקופות שקודמות לחגים ובמהלך החגים, ייתכנו עיכובים בזמני ההפצה, כמו כן במהלך חודש נובמבר ותחילת
    דצמבר )חודש חגי האינטרנט).
  • משלוח לנקודת חלוקה קרובה לבית שלך ,בעלות של 19 ₪
    המשלוח יגיע נקודת חלקוה לפי בחירך תוך 2 ימי עסקים בפריסה ארצית והממוקמות בתחנות דלק, מרכזי קניות, קניונים, שכונות מגורים ועוד.

 

האם ניתן להחזיר או להחליף פריט לאחר שיגיע אליי?

אם מכל סיבה שהיא את רוצה להחליף פריט או להחזיר אותו ולקבל את כספך בחזרה עליך ליצור איתנו קשר במייל או בטלפון תוך 14 יום.

בנוכל להחליף או לתת החזר כספי עבור פריטים שלא נעשה בהם שימוש וללא נזק/פגם – נקיים, ללא כתמים וריחות ועם התווית עליהם.

לכן, מומלץ למדוד חזיות אחרי מקלחת ועם רפידות הנקה למניעת הכתמה בחלב או דאורדורנט.

כיצד ניתן לבצע החלפת של פריט?

אחרי יצירת קשר איתנו, יש לארוז את הפריט בחבילה ולשלוח אותה אלינו בפתח תקווה.

​​​​​​​עם קבלת הפריט המוחזר, נשלח את המוצר החדש עד אליך באותו אופן כמו המוצר המקורי שקנית אצלנו.

עלות משלוח של הפריט עד אלינו ישולם ע״י הלקוח.

כיצד ניתן לבצע החזרה של פריט?

אחרי יצירת קשר איתנו, יש לארוז את הפריט בחבילה ולשלוח אותה אלינו בפתח תקווה.
עלות משלוח של הפריט עד אלינו ישולם ע״י הלקוח.
​​​​​​​עם קבלת הפריט המוחזר, אצור עמך קשר ותקבלי החזר כספי על שווי המוצר.
​​​​​​​לא יתקבל החזר כספי על דמי משלוח. הזיכוי יבוצע בכרטיס האשראי שממנו בוצעה הרכישה, בניכוי דמי ביטול- 5% מסכום הרכישה.

בכל מקרה או שאלה את מוזמנת ליצור קשר

בברה,

מיכאלה

Scroll to Top

Menu