שאלות נפוצות
כיצד מתבצע המשלוח?
- נקודת איסוף Pick UPS: ₪19
בחינם ברכישה מעל 250. תוך 2-3 ימי עסקים. - משלוח עד הבית תוך 5-4 ימי עסקים: ₪35
- משלוח עד הבית תוך שני ימי עסקים (לא תקף עבור ישובים מרוחקים או מעבר לקו הירוק): ₪70
האם ניתן להחזיר או להחליף פריט לאחר שיגיע אליי?
אם מכל סיבה שהיא את רוצה להחליף פריט או להחזיר אותו ולקבל את כספך בחזרה עליך ליצור איתנו קשר במייל או בטלפון תוך 14 יום.
בנוכל להחליף או לתת החזר כספי עבור פריטים שלא נעשה בהם שימוש וללא נזק/פגם – נקיים, ללא כתמים וריחות ועם התווית עליהם.
לכן, מומלץ למדוד חזיות אחרי מקלחת ועם רפידות הנקה למניעת הכתמה בחלב או דאורדורנט.
כיצד ניתן לבצע החלפת של פריט?
אחרי יצירת קשר איתנו, יש לארוז את הפריט בחבילה ולשלוח אותה אלינו .
עם קבלת הפריט המוחזר, נשלח את המוצר החדש עד אליך באותו אופן כמו המוצר המקורי שקנית אצלנו.
עלות משלוח של הפריט עד אלינו ישולם ע״י הלקוח.
כיצד ניתן לבצע החזרה של פריט?
אחרי יצירת קשר איתנו, יש לארוז את הפריט בחבילה ולשלוח אותה אלינו.
עלות משלוח של הפריט עד אלינו ישולם ע״י הלקוח.
עם קבלת הפריט המוחזר, אצור עמך קשר ותקבלי החזר כספי על שווי המוצר תוך 14 ימי עסקים.
לא יתקבל החזר כספי על דמי משלוח. הזיכוי יבוצע בכרטיס האשראי שממנו בוצעה הרכישה, בניכוי דמי ביטול- 5% מסכום הרכישה.
בכל מקרה או שאלה את מוזמנת ליצור קשר
בברה,
מיכאלה